Információink szerint 2017.szeptember 14-t?l elérhet? a kártyaolvasó a mátészalkai kormányhivatalba, melyr?l értesítést küldenek.
A következ? lépéseket ajánljuk elvégezni :
- Új személyi igazolvány igénylése (Orvos és asszisztens részére)
- Regisztráció a https://e-egeszsegugy.gov.hu/ekapu –oldalon
– Jól jegyezzük fel a megadott nevet és jelszót !!! - Ha elvégeztük a regisztrációt nyomtassuk ki, írjuk alá,
- szükséges : aláírási címpéldány, cégkivonat.
- Pecsételjük le és küldjük el POSTÁN a AEEK részére.
1-2 héten belül, ha nem küldtek hiánypótlási kérelmet akkor az e kapura megérkezik a visszaigazolás.
és indulhat a csatlakozási szerz?dés megkötése
Id?nként nézzünk rá az E-kapu regisztrációnál megadott e-mail címre, hogy megkaptuk e az „Értesítés a csatlakozási dokumentáció elfogadásáról” cím? levelet
Ha megérkezett:
Akit megjelöltünk az e-kapu regisztrációnál adminisztrátornak, az ott megadott email címre megkapja a belépési adatokat.
Ha még nem tettük meg eddig akkor feltelepítjük a kapott e-személyi olvasót!
Az Adminisztrátor a kapott belépési adatokkal, e-személyi igazolványával, letölti a TANÚSÍTVÁNYT, és telepíti.
Majd letölti és futtatja a csatlakozás ellen?rz? programot, és ha minden rendben van, akkor egy gombnyomással elküldjük az eredményt az EAAK részére
és kiadják az igazolást hogy m?szakilag rendben van a kommunikáció.
Ezután már csak a háziorvosi programot kell beállítani, hogy kommunikáljon az EESZT-vel.
Egy pár kérdésekre adott válaszaink !
- Nem, nem az E-kapu regisztrációjakor adtuk meg hogy hány e-személyi igazolvány olvasót kérünk, ez júniusban történt.
- Egy gépbe nem kell bedugni több kártyaolvasót
- Ha 2 monitorom van egy gépen, az egy gépes környezet, nem is hálózat
- Ha nem kaptunk annyi kártyaolvasót ahány számítógépünk van (nem ahány monitor) , akkor az alábbi linken igényelhetünk :https://e-egeszsegugy.gov.hu/adatbekero