+36 44 417 744 uzlet@netcom-bt.hu

Információink szerint 2017.szeptember 14-től elérhető a kártyaolvasó a mátészalkai kormányhivatalba, melyről értesítést küldenek. 

A következő lépéseket ajánljuk elvégezni :

  • Új személyi igazolvány igénylése (Orvos és asszisztens részére)
  • Regisztráció a https://e-egeszsegugy.gov.hu/ekapu --oldalon
    - Jól jegyezzük fel a megadott nevet és jelszót !!!
  • Ha elvégeztük a regisztrációt nyomtassuk ki, írjuk alá,
    • szükséges : aláírási címpéldány, cégkivonat.
    • Pecsételjük le és küldjük el POSTÁN a AEEK részére.
      1-2 héten belül, ha nem küldtek hiánypótlási kérelmet akkor az e kapura megérkezik a visszaigazolás.
      és indulhat a csatlakozási szerződés megkötése

Időnként nézzünk rá az E-kapu regisztrációnál megadott e-mail címre, hogy megkaptuk e az "Értesítés a csatlakozási dokumentáció elfogadásáról" című levelet

Ha megérkezett:

Akit megjelöltünk az e-kapu regisztrációnál adminisztrátornak, az ott megadott email címre megkapja a belépési adatokat.
Ha még nem tettük meg eddig akkor feltelepítjük a kapott e-személyi olvasót!

Az Adminisztrátor a kapott belépési adatokkal, e-személyi igazolványával, letölti a TANÚSÍTVÁNYT, és telepíti.

Majd letölti és futtatja a csatlakozás ellenőrző programot, és ha minden rendben van, akkor egy gombnyomással elküldjük az eredményt az EAAK részére

és kiadják az igazolást hogy műszakilag rendben van a kommunikáció.

Ezután már csak a háziorvosi programot kell beállítani, hogy kommunikáljon az EESZT-vel.

Egy pár kérdésekre adott válaszaink !

  • Nem, nem az E-kapu regisztrációjakor adtuk meg hogy hány e-személyi igazolvány olvasót kérünk, ez júniusban történt.
  • Egy gépbe nem kell bedugni több kártyaolvasót
  • Ha 2 monitorom van egy gépen, az egy gépes környezet, nem is hálózat
  • Ha nem kaptunk annyi kártyaolvasót ahány számítógépünk van (nem ahány monitor) , akkor az alábbi linken igényelhetünk :https://e-egeszsegugy.gov.hu/adatbekero

 

Share This